Košarica
V košarici ni artiklov
  • V kolikem času dobim naročen izdelek? 
    Naročilo bo dostavljeno v roku 3. delovnih dni v kolikor je izdelke na zalogi. Če želenega izdelka nimamo na zalogi vas bomo osebno kontaktirali in sporočili rok dobave.

  • Kdo mi dostavi paket?
    Paket Vam dostavi Pošta Slovenije. V primeru, da Vas takrat ni doma, Vam poštar pusti obvestilo in paket potem prevzamete na svoji pošti. Če želite paket prejeti na drug naslov (npr. v službo) pa to enostavno zapišete v komentar pri oddaji naročila.

  • Ko pride na trg novi izdelek ARTDECO, v kolikšnem času se ga lahko kupi tudi pri vas? 
    Vsi najnovejši izdelki ARTDECO so takoj na voljo v spletni trgovini artdeco.si. Marsikdaj prehitimo celo parfumerije.

  • Ali lahko naročilo opravim preko telefona? 
    Naročilo lahko opravite le direktno preko spletne trgovine, preko telefona 04 202 15 44 naročila sprejemamo le v primeru, da imate težave pri prijavi ali potrebujete dodatno pomoč.
  • Ali je poštnina višja, če naročim večje število izdelkov? 
    Strošek poštnine je fiksen (3.50 eur) in ni odvisen od količine naročenih izdelkov. Ob naročilih nad 30 €, pa je poštnina brezplačna!

  • Iščem točno določen izdelke, pa ga ne najdem ? 
    V primeru, da izdelka, ki ga želite, ni med več kot 700 izdelki naše spletne trgovine, ali pa ga ne najdete nam zaupajte vašo željo po elektronski pošti ....

  • Kako plačam paket?
    Poštar vam bo prinesel paket na dogovorjeno mesto, ob prevzemu ga plačate. Če vas takrat ni doma, vam bo pustil v poštnem predalu obvestilo, s katerim paket prevzamete na pošti. Tam tudi poravnate položico.
  • Lahko plačam po predračunu?
    Seveda. To je najbolj priporočljivo. Ob naročilu označite način plačila in na osnovi izpisanega predračuna poravnate znesek kupnine. Takoj, ko mi zabeležimo priliv, izdelek odpošljemo. V primeru, da zneska ne poravnate v roku plačila navedenega na položnici, naročilo avtomatsko storniramo.
  • Ličila, ki sem jih izbrala mi ne ustrezajo, jih lahko vrnem?
    Seveda, pošljite nam jih nazaj na naš naslov. Pripišite svoj naslov in TRR, ličila vam v kolikor niso uporabljena brezpogojno zamenjamo ali pa vam vrnemo denar.
  • Mislim, da barve na ekranu niso čisto točne, pa tudi ne vem kateri odtenki mi ustrezajo, mi lahko svetujete?
    Seveda, to je naša specialiteta. Vprašanja nam lahko pošljete na elektronski naslov ... ali nas pokličete na telefon 04 202 15 44.